عکسهای متفاوت و جذاب و جالب

گالری عکس همشهری جوان

عکسهای متفاوت و جذاب و جالب

گالری عکس همشهری جوان

این تصاویر مطمئنا ترسناک‌ترین تصاویر سلفی‌ هستند که تاکنون دیده‌اید!


امروز آنقدر گرفتن عکس ساده شده است که حالا از آنور بوم افتاده ایم و خیلی هایمان در این چند سال گذشته یک عکس درست و درمان با ظاهر مناسب نداریم. در تمام عکس ها یا لباس و ظاهر مرتب نداریم و یا برای دوربین شکلک های عجیب و غریب درآورده ایم! بماند، صحبت سر پدیده این روزهای دنیای عکاسی است ؛ سلفی!
تب سلفی گرفتن آنقدر بالا رفته است که امروز هرکس که سلفی جذاب تری داشته باشد، «کار درست» است! در این میان عده ای هم برای اینکه «خفن» تر بودن خود را ثابت کنند، در شرایطی از خود سلفی می گیرند که دیدن عکس هم دل می خواهد، چه رسد به قرار داشتن در آن شرایط و گرفتن سلفی. با هم به تماشای دیوانه وارترین سلفی های جهان می نشینیم!

 

extereme selfie in rioاین عکس در بالای سر مجسمه معروف مسیح که در ریودوژانیروی برزیل قرار دارد گرفته شده است. این عکاس وارد مجسمه شده، پله ها را بالا رفته و از دریچه ای که در بالای سر مجسمه قرار دارد بیرون آمده و سلفی گرفته است. ارتفاع این مجسمه 40 متر است که در بالای یک کوه 710 متری نصب شده است.

 

russian yoth extereme selfieاین پسر جوان روسی که در اینترنت خود را «Mustang Wanted» معرفی کرده است، دائم در حال بالا رفتن از نقاط خطرناک و آویزان شدن از لبه های برج های بلند است. او وقتی بالای نوک یک مناره بلند در یک بنای تاریخی در مسکو ایستاده، این سلفی را گرفته است.

 

extereme selfie in moscow univercityظاهراً جوانان روسی به آدرنالین اعتیاد دارند! «کایریل اورشکین» دیگر جوان روسی است که مانند هموطن خود دست به کارهای خطرناک می زند. او که نام مستعار «Skywalking» را برای خود انتخاب کرده است، این سلفی را در نوک برج دانشگاه مسکو گرفته است. به نظر می رسد این یکی خوفناک ترین سلفی در این بین است!

 

4این هم سلفی دیگری از کایریل اورشکین! کایریل این یکی را هم بالای یک برج در مسکو گرفته است.

 

5فردیناند پوئنتس، یکی از مسافران هواپیمای تفریحی کوچکی بود که از هاوایی در حال بازگشت به آمریکا بود. این هواپیما سقوط کرد و پوئنتس درحالی که توانسته بود جان خود را نجات دهد، این سلفی را در حیاتی ترین لحظات زندگی اش ثبت کرد. تعدادی از مسافران این هواپیما، جان خود را از دست دادند.

 

6باز هم روس ها! الکساندر رمنو 19 ساله هم جوانی روسی است، که اینبار بالای برج ملکه دبی (بلندترین برج مسکونی جهان) سلفی گرفته و در خارج از خاک های روسیه افتخار آفرینی کرده است.

 

7این هم عکس دیگری از الکساندر، بالای برج ملکه!

 

8پاریس هیلتون خواننده و بازیگر آمریکایی، برای اینکه ایالات متحده از قائله عقب نماند دست بکار شده است. او این عکس را هنگام پرش آزاد از هواپیما گرفته است، هرچند به نظر می آید یک نفر به او در پرش کمک می کند.

 

9یعنی گرفتن یک سلفی اینقدر مهم است؟

 

10این جوان، وسط میدان گاو بازی هوس سلفی گرفتن کرده است. فکر می کنید بعد از این سلفی گاو از پسر جوان جلو زده است؟

 

11استیو رابینسون، فضانورد فضاپیمای دیسکاوری، در حال انجام ماموریت این سلفی را ثبت کرده است.

 

12البته این مرد با تجهیزات ایمنی سلفی گرفته است!

 

13این هم سلفی با کوسه ها! البته این غواص در محفظه ای که برای محافظت در مقابل حملات کوسه ساخته شده است قرار دارد.

 

14این هم یک سلفی دیگر که در پرش آزاد گرفته شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد