52 طرح های زیبا و ابتکاری جهت بسته بندی مواد خوراکی، آرایشی

52 طرح های زیبا و ابتکاری جهت بسته بندی مواد خوراکی، آرایشی


طراحی و طرح های پکیج راه مناسبی برای ارتقا شناخت محصول و فواید آن و نیز جذب مشتری می باشد. در طراحی پکیج نکاتی مانند جزییات نگهداری، اطلاعات بهداشتی و زمان نگهداری از محصول باید در نظر گرفته شود. هدف از بسته بندی حفاظت جسمی و فیزیکی، حفاظت های پیشگیری کننده، انبار کردن، بازاریابی و فروش و حفاظت از محصول می باشد. در دنیای مدرن امروز که تجمل گرایی تا حد زیادی افزایش پیدا کرده است، داشتن یک بسته بندی زیبا و مرغوب می تواند سهم به سزایی در بالا رفتن فروش و جذب مشتری داشته باشد.

نقش طراحی پکیج
طراحی پکیج نقش مهمی در فروش محصول ایفا می کند، در نتیجه اولین نقش کاربردی پکیج به این بستگی دارد که طرح ان تا چه حد زیبا و ابتکاری باشد و بتواند از بین خیل مشتریان تعداد بیشتری را جذب کند.




طرحهای ابتکاری از پکیج


پکیج چیپس نمکی HEMA
  در طراحی این پکیج از جعبه های چوبی الهام گرفته شده است که از آنها برای حمل سبزیجات و میوه ها از انها استفاده می شده است که به نوعی تداعی گر سرگرمی ها و تنقلات مورد استفاده در کودکی افراد می باشد.